خدمات پیش از فروش

خدمات پیش از فروش


خدمات پیش از فروشدادن مشاوره در زمینه مقدار سرمایه گذاری و انتخاب نوع دستگاه با توجه به نوع تولید و مقدار تولید و اطلاعات در زمینه ماشین آلات و لوازم جانبی تولید فیلتر هوای اتومبیل

مفهوم جدید خدمت به مشتریان شامل تعاریف جدید شده است و دیگر بخش کوچکی در ساختمان مرکزی سازمان به ارائه خدمات اختصاص ندارد، بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقش برعهده دارند. حتی اگر فردی درموقعیتی نباشد که به طور مستقیم از مشتری حمایت کند، می تواند از کارمندانی که به مشتریان خدمت می کنند پشتیبانی کند. شغلی که بطور سنتی (خدمت به مشتریان) نامیده می شود، پیچیده تر از سفارش گرفتن، پس گرفتن محصولات مرجوعی یا پاسخگویی به شکایت هاست. براساس ایننگرش، خدمت به مشتریان شامل کلیه اموری است که شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات یا خدماتی که خریداری کرده اند انجام می دهد. توجه کنید که محصول یا خدمت اصلی که به بازار عرضه می شود در تعریف مذکور منظور نشده است.هر چیزی که اضافه به محصول فیزیکی عرضه و موجب تفکیک محصول از محصولات رقبا می شود خدمت به مشتریان محسوب می گردد.
 

 

تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، سهند، سوله های سبز زیتونی، پلاک ۶۰۲/۳

واحد دفتر فروش:
۵۱ - ۹۵۱۱۹۳۴۹ - ۰۲۱

۰۹۳۷۴۸۳۳۰۰۹
۰۹۱۶۹۴۶۸۸۹۵

فکس: ۹۵۱۱۹۳۴۹ - ۰۲۱

مدیریت: 
۰۹۱۲۸۹۵۶۵۴۹ - ۰۹۳۸۷۱۷۳۱۴۲

Email: filtersazan@yahoo.com

 

 



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 mail   dff    dg

       asd    sd    sd      

 

 

ساعات کاری شرکت:

روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۷ - ۸/۳۰

روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۵ - ۸/۳۰

به جز تعطیلات رسمی

 

 

  بلابل  دارنده استاندارد ملی